Savo-Karjalan tiepiirin
PALVELUSITOUMUS
Kehitet��n yhdess�
Tiepiiri on tienk�ytt�jien palautteen pohjalta uudistanut
talvikaudella talviajan kunnossapitoa. Niukat rahoitusmahdollisuudet eiv�t anna
mahdollisuuksia yleiseen kunnossapidon tason nostoon. Tiepiiri on suunnannut ja ajoittanut
hoitoty�t asiakkaiden odotusten pohjalta aikaisempaa tarkemmin. Seuraavaksi tarkennamme
t�idemme suuntaamista ja ajoittamista kes�ll�. Kehit�mme my�s Internetin kautta
k�ytett�vi� palvelujamme.
Kehit�mme omaa toimintaamme jatkuvasti vastaamaan paremmin
tulevaisuuden haasteisiin. Olemme omalta osaltamme mukana kehitt�m�ss� julkishallintoa
entist� taloudellisemmaksi ja asiakasl�ht�isemm�ksi.
Edell� on mainittu muutamia esimerkkej� kehitysty�st�mme.
Olisiko sinulla hyvi� ideoita, mihin tiepiirin kannattaisi keskitty� tulevaisuuden
kehitt�mistoiminnassaan?
ANNA PALAUTETTA PALVELUISTAMME !
Sinun palautteesi on meille t�rke�!
Ker��mme palautetta, koska haluamme kehitt�� palvelujamme
paremmin asiakkaidemme tarpeita vastaaviksi. Kaikki palaute kirjataan
tietoj�rjestelm��n ja otetaan huomioon kehitt�misty�ss�. Palautteet k�sitell��n
nopeasti, viimeist��n kahden viikon kuluessa. K�sittelyn yhteydess� ilmoitamme
asiakkaalle, mit� h�nen antamansa palautteen perusteella on tehty.
Palautetta voit antaa:
Asiakaspalvelu ja
neuvonta: puh. 0204 22 165
- arkisin 8 - 16
- postitse:
Savo-Karjalan tiepiiri, PL 1117, 70101 KUOPIO
- s�hk�posti:
[email protected]
- puhelimitse (teiden kunnosta):
ymp�rivuorokautisesti Tienk�ytt�j�n linjalle 0200 2100
|